aysenurrkucuk Kızlar doğuma yakın nasıl belirtileriniz oldu 36+4 oldum merak ediyorum acaba ne zaman olur diye normal düşünüyorum ☺️
Edanurylm aysenurrkucuk 38+6 olduk dün gece nişanım geldi sabah kontrolüm vardı gittim doktora söylemedim çünkü nst de sancı çıktı ama maalesef açılma falan yok bekliyorum