Siimaanuur7272 ben üç ay kullandım doktorum sıkıntı olmaz dedi. Enfeksiyonumu geçirmedi ama kokuyu ve kaşıntıyı hafifletti. Tuvalet suyunuza (1 litre) 10 damla nioli damlatıp temizliğinizi bu suyla yaparsanız enfeksiyonunuzu geçirmese bile kaşıntıyı ve kokuyu hafifletir. En son gittiğim doktorum gyno lomexin fitil verdi o fitille enfeksiyonum bitti ama nioliyi kullanmaya devam ediyorum enfeksiyonun tekrarlamaması için. Ben öneririm çünkü enfeksiyon ne olursa olsun geçmiyor. Özellikle hamilelikte çok sık oluyor.