son haftalarımda durmuş Öndere bakılma imkanım oldu neden baştan beri gitmemişim diye pişmanlık duyuyorum şuanda da yeni doğum yaptım Gümüşhane devlet hastanesinde sezeryanla bebeğimi kucağıma almak nasip oldu çok şükür her şey yolunda doktorundan ebelerinden hemşirelerine varana kadar çok iyi ilgilendiler tıpkı özel hastane gibi odasına varana kadar da her şey çok iyiydi çok memnun kaldım