Kızlar bende idrar yolu enfeksiyonu vardı fitilim daha bitmemişti . Bugün bir de kese etrafında kanama gördük. Kan uyuşmazlığı da var. Doktor progestan başladı. Fitil olarak kullan dedi. Şimdi 2 fitil oldu ne yapıcam ben lütfen bir şey söyleyin doktora sormayı unuttum. Eczacı da emin olamadı . Hangisini kullanıcam ya da aynı anda mı