Dilaa- Hatucenur 35.haftadayım,6. Aydan beri şiddetli sırt ağrısı çekiyorum doktoruma sorduğumda normal diyor ama ben gibi olan hiçkimse görmedim. Oturamıyorum iş yapamıyorum bile.. Sizinde öyle mi ?
Cheryy1 Hatucenur ayy benimde kaburgam cok batiyordu hamileyken 🥴 o agriyi asla unutamıyorum nefes alamiyordum resmen. Benim bebeğim ters pozisyonda duruyordu dondukten sonra biraz rahatlamistim
Canan1991 Dik birde arkanıza yastık ile destek yapın eğik oturunca bebekler rahatsız olup size kendini hatırlatıyor
yazbebisi_ Dilaa- ben 27deyim sırttan çok çekiyorum malesef 15 dakikadan falan uzun süre oturduğumda hemen bıçak gibi batmaya başlıyor doğuma kadar böyle olacak belki de :(
gmz_cpkn_96 Dilaa- bende 6. Aydan beri aynı durumdayım 34+5teyim kaburga sırt ağrısının yanında göğüsle karın arasında mesafe kalmadığı için artık orası da ağrıyor
Hatucenur yazbebisi_ bende o durumdayım kambur oturduğumda sırtım batıyor kaburgama baskı uyguluyor 🥹🥹