31415926Er 28 yaşındayım 57-58 kiloydum hep, boyum 1.63. Benim amh değerim en son 9.16 idi.Ağır pcos gözlemlendi.Eşimdede varikosel vardı ayrıca . Çoğu doktor ( 6 ayda bir tahlil verip değerlerimi takip ediyordum ) çatlatma aşılama vs önerdi süreç hızlanıyor , olmazsa tüp bebek denildi. Acelemiz olmadığı için 1 yıl normal müdahalesiz denedik, olmadı. Sonra bir başka doktor tavsiyesi üzerine (3.dokturumuzdu , devlete gidiyordum kime randevu bulursam , hem fikirde almış oluyordum ) 5-6 ay kadar prowomen-promenk ek takviyesi kullandık( reçetesiz herkes ulaşabilir) biraz şekeri fast foodu azalttık . Bebek odaklı olmayı bıraktık. Kendiliğinden oldu. Şuan 38 haftalığız hiç bir sıkıntımız yok . Gebeliğim çok şükür , normal zamandan bir farkım olmadan geçti anladığımı bile söyleyemem.İnsanların sizi korkutmalarına izin vermeyin . Kendindede eşindede Hiç bir sağlık sorunu olmayan , herşeyi normal giden aynı yaşta olduğumuz sportif fit yediğine içtiğine sürekli dikkat eden günü gününe regl olan arkadaşım vardı . 4 yıl uğraştı kızcağız 2-3 aşılama 1-2 tüp bebek bebek denemesi sonucu hamile kaldı . Gebeyken de gebelik şekeri vs çıktı uğraştı bir hayli . Çok şükür bebeği oldu ikiside çok sağlıklılar. Yani korkmayın olmaz diye milleti umursamayın boş stres yapmayın.Kendiliğinden olmasa 9.16 amh ile benim olmazdı😂prowomen- promenkide öneririm depoları fulluyor 😂