SuEr_Tu1512 Yarın tam 10 haftalık oluyorum🥹 Daha dün testimi atıyordum var mı diye soruyordum🥹 Zaman çok çabuk geçiyor🥲 İçimde bir heyecan, birde korku var☹️ En son 2 hafta önce gitmiştim doktora inşallah bebeğim benimledir ve sağlıklıdır🤲🥰
DuruDefne_mommy SuEr_Tu1512 6 haftalığız ilk görüş günümüz perşembe çok heyecanlıyım acaba ne durumda mercimeğim🥰🥰
hakkah24 SuEr_Tu1512 Yarın kontrolüm var benim de 37+6’da. Suyu biraz azalmıştı en son umarım toparlamıştır🙏
beyzaakartal SuEr_Tu1512 bizimde bugün görüş günümüz 11+4 olduk çok heyecanlıyım görmek için sabırsızlanıyorum kendi doktoruma en son 1,5 ay önce gitmiştim çok merak ediyorum şu an nasıl diye
tahamommy Bizim de yarın görüş günümüz 15. Haftadayız, aynı duyguları yaşıyoruz inşallah sağlıklıdır 🌸 randevu yaklaştıkça daha da sabırsız gergin ve endişeli oluyorum 🥲
SuEr_Tu1512 tahamommy Hamile kaldığımdan beri hep bir korku, hep bir şüphe var içimde🥹 Rabbim acılarını yaşatmasın, sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🤲 Cinsiyetini öğrendin miii🩷🩵
SuEr_Tu1512 DuruDefne_mommy İlk görüş gününün heyecanı çok farklı🥹 Kese oluştu mu?, kalp atışı oluştu mu? duygusu çok değişik🫤 İnşallah sağlıklıdır, sağ salim alırsın kucağına 🙏🥰
tahamommy SuEr_Tu1512 ay hayırr inşallah yarın önce sağlıklı olduğunu görüp sonra da cinsiyetini öğreniriz birbirimize dua edelim 💓
SuEr_Tu1512 hakkah24 Doğumun yaklaşmışşş🥲 Rabbim sular gibi geçirsin inşallah, hayırlı zamanda sağ salim al kucağına🤲
DuruDefne_mommy SuEr_Tu1512 Aminn canım inşallah hepimiz sağ salim aliriz bebişlerimizi kucağımıza bende daha düne kadar yalancı pozitif mi diye postlar açmıştım simdi bebişi görmek için gün sayıyorum Allah isteyen herkese bu güzel bu özel duyguyu tattirsin 🥰🥰🥰
SuEr_Tu1512 DuruDefne_mommy Ay evet bende yaa 🥹 Ne değişik, ne güzel duygular 🥹🥹 Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu güzel duyguları 🤲🤲
tahamommy SuEr_Tu1512 düne kadar çok güçlü bir kız hissim vardı ama bugün tuhaf hiç bişey hissedemiyorum 😅
SuEr_Tu1512 tahamommy Bende aşırı derecede kız hissediyorum sanki cinsiyeti öğrenmişim gibi sürekli kız kıyafetleri bakıyorum 🥹 1 oğlum var, kız istediğim için mi böyle hissediyorum bilmiyorum🤷