Zeyno_01 ahh seni en iyi ben anlarım uzun zamandır ara ara yanıyordu hemen sade tahin yiyordum anında kesiyordu 30.haftadan sonra asla fayda etmez oldu sade soda da anlık fayda ediyordu gaviskon şurup aldık o da ya hiç fayda etmiyor ya da anlık geçiyordu eczacı arkadaşımın önerisi ile gaviskon double yi aldım normal gaviskon gibi asla değil hemen etkisini gösteriyor ve de uzun süreli etki bırakıyor doktoruna ya da eczacına sor sakınca görmezse hemen dene