Homozigot çıksaydı pıhtılaşma var demek galiba. Heterozigot pıhtılaşmaya yatkınlık olarak geçiyor diye biliyorum. Benim testi yaptırdığım genetik doktoru dışarıdan 10 adam çağırsak bu testi yapsak yarısında heterozigot çıkar zaten demişti. Ama bazı doktorlar tedbir amaçlı kullandırtıyor. Benim de bir kaç gen heterozigot ben Clexane kullanıyorum. 6.haftanın içindeyim.