ertonunannesi23 Ecev 36. Haftadayim doktorum 37. Haftada doğar bu bebiş dedi🥲🥲 20 nisan 6 Mayıs arası demişti 3 ay önce. İnşallah sağlıklo olsunda kavuşayim ogluşuma ilk gebeliğim bu cuma günü alttan muayene edip doğum şekline karar verecek😍
ayseayseaysee Ecev oğlum için tahmini doğum 28 Nisan, bol bol pilates topuyla hareket, düzenli her gün perine masajı yapıyorum, bol bol merdiven çıkıyorum bakalım ne zaman gelirse 😅
zynpknt Ecev 34+2 yim 26 nisanda serklaj dikişlerim alıncak sonra nasıl olur ne zaman olur hiç bilmiyorum oğluşum sağlıkla gelsin de artık😂
lilyum_ ertonunannesi23 doktorlar bunu nasıl söylüyor ya merak ettim. Benim eşim asker, doğum için izin alıp gelecek. Bugün doktora dogum ne zaman olur dedim bir şey diyemem belli olmaz dedi. Ben 38+1. Haftadayım. Devlet hastanesi olduğu icin mi acaba. Sırf bi doğum tarihi versinler diye özele mi gitsem acaba
Ebru1410 tosuncuk25 benim ikinci gebelik ilki sezeryandı yine sezeryan olcagı için ona göre gün belirlendi 🥰
tosuncuk25 Ben 33. Haftadayim ne hangi sekilde dogum olacagindan bahsetti doktorum ne de dogum planlamasi yaptik. Hemde ozel ve dogum paketi almamiza ragmen. Tip 1 diyabetliyim. Riskli gebelik paketi aldirdi bize
Tanecikannecik lilyum_ bende aynı durumdayım doktorum 37 de doğurturuz seni dedi. Bunu 34. Hafta muaynemde söyledi şuan 35 haftalığım. bazen farklı durumlar olabiliyor bu sebeple söyleyebiliyolar bende plasenta yaşlanması başladı 32. Haftada, bebiş diğer bebeklere göre 150-200 gr daha az kilo alıyor bu sebeple erkenden alacak mesela. Diğer arkadaşta neden böyle söyledi bilmiyorum
Opapatya00 lilyum_ aynen ya bende onu düşündüm 38 olcam keşke gün verseler sende benim gibi gurbettesin belliki
ertonunannesi23 lilyum_ ben 36. Haftadayim ama bebeğim 39 haftayla uyumlu haftaya da 40 haftayla uyumlu olmuş olacak doktorum o yüzden söylemiş olabikir diye düşünüyorum hem sancilarim çıktı hemde bebeğin başı baya aşağıda alttan muayene edince belli olacak artık doğum şekli vs. Bebeğim normal seyrinde gitseydi zaten benimkide demezdi daha bu haftada kesin bir şey
queenanne1 Ecev erkek bebişimm 35 haftalık olduk normal doğum istiyorum tahmini doğum 1 mayıs gözüküyor günler geçtikçe heyecanlanıyorum🥹
lilyum_ Opapatya00 evet ya doğum için ailemin yanina geldim. Aylardır eşimden ayrıyım. Bebiş doğsa da gelsin diye bekliyoruz. Çok zor gerçekten
susemesvan Ecev 36+3 2 Mayıs diye oğlumuzu bekliyoruz heyecanlıyız yarın doktor randevumuz var kafa gelişimi 2 hafta önde ve çatı muayenesi var doktorum neler söyleyecek merakla bekliyorum . Sağ salim bebişleri bir nefeste alalım kucağımıza inşallah .
Minikmucizemmm26 Ecev bebeğimiz erkek 💙 yarın 37 oluyoruz Perşembe günü de yüksek ihtimalle tarih verecek doktorumuz 🥰🌸
Eemmyy Ecev Şu an tam 34 haftalık, Bebeğimiz erkek. Doktorum 2 hafta sonra doğum için gün werecek. 6 -10 Mayıs arasında doğumum olacak inşallah 🤲🏻
Ilkim1- Ecev 36+3 bizde Çarşamba günü kontrol var bakalım doktorumuz ne dicek bugün çok ağrım var galiba çarşambayı beklemicez kızım hiç durmuyor çünkü gün boyunca hareketleri hiç durmadı halende durmuyor 🤭
ertonunannesi23 Ilkim1- bende 36. Haftadayim gece.n hafta sancım çıkmıştı ve başı baya aşağıda demişti doktorum bebek çok hareketli dedi. 3 hafta önden gidiyor. Ama bu 2-3 gündür hareketleri çok çok az acaba endişe etmeli miyim ? Bu sabahtan beri adet sancısı yasiyorumgidip geliyor ağrılar bazen dayanilmicak gibi oluyor. Bu cuma kontrolüm var sanki her an doğacak gibi hissediyorum bir yandan da az hareket etmesi beni endiselendiriyort