Zambak-12 ben de biraz tedirgin olmuştum ilk başta çünkü benim testim almanya’ya gitti ve bu di-george olan paketin italya’da çalışıldığını söylediler, almanyadan uçak kargo ile italya’ya gidecek dediler. Bu da beni tedirgin ettiği için sabit numaradan aradım şikayet edeceğimi söyledim oradaki kişi beni istanbul bölge müdürü ile görüştürdü numarayı kaydetmemişim ama sabit numaradan arayın siz de isterseniz. İçiniz rahat olsun kötü bir sonuç çıkmayacak bence ama merak etmek çok normal düzgün açıklama yapmıyor temsilciler maalesef kimdi temsilciniz bilmiyorum da