Ceeyylinn obiranne3 devlet hastanesinde yapılıyormuymuş bende gidiyorum ama hiç yapmadılar devlette hep özele yönlendiriyorlar
obiranne3 Ceeyylinn şehir hastanesine gidiyorum, Her şey mevcut, Çok da memnunum. Özeldeki gibi ayı ayına ne yapılması gerekiyorsa doktorum Söylüyor. Detaylı ultrasonda Çok fazla talep olduğu için, Saat kaçta gidip randevu almam gerektiğine kadar söyledi.
Nesrnn nur_bebek34 evet soyluyorlar zaten normal cihazlardan farklı olduğu ıcın daha net gorurler ama sız her ıhtımale karsı çikolata ve vişne suyu içip gıtmeyı ihmal etmeyin cok etkılı