Pinar-inaloglu yaa benim niye fazla geliyor anlamadım ben. Evin elektrik tesisatında mı sıkıntı var acaba bilemedim. Kurutma almadan önce de çok geliyordu bana hep 500-650 falan ki evde öyle çok elektronik eşya yok, buzdolabı dondurucu rutin zaten süpürgem şarjlı, fırın ütü kullanmam pek tv çok açıktır bende sadece o kadar 😂 ama yine de bu ay beklediğimden az geldi 😂