Merhaba 8 haftalık oldum bugun ama yoğun grip boğaz ağrısı oldum bide riskli gebeyim daha önce iki kürtajım oldu doktoruma yazdim ıhlamur iç dedi ama ben kötüyüm yarın gidip serum taktirsam takarlar mi çok korkuyorum bebeğe zarar gelir diye hapşırmaktan gripten bebeğe zarar gelir mi