Canan1991 bana da aile hekimliğindeki hemşire bugün söyledi. Boğmaca aşısı yapıyor devlet, doktorunuza sorun izin verirse yapalım dedi. Ben tetanoz aşısını da 1 kere oldum. Doktorun isterse 2.yi yapalım dedi. Anladığım kadarıyla boğmaca sık görülmeye başlamış. Bu sebeple tedbir almak istiyorlar