NNewbabyy Kayınvalidene de ki o doğursun da siz sevin. 🤭 Banada diyorlar kızlarımın arasında bir bebeğimi kaybettim o erkekti. “Sırayla gidiyorsundur, korunma, arkasından bir daha yap o erkek olur. ” diyorlar. Bende aynı yukarda yazdığım gibi siz doğurun ben seveyim diyorum. 🤭