enfla gıden tanıdıklarım var önermıyorum hiç ne vıtamn verır ne kan ılacı hıc bisey vermez sık randevudan hoslanmaz bısey oldu dıelım erken git nıe geldın dıe suratı dusuomus kanaman bıseyn okursa dogum evıne yonlendırıomus bırde mesafelı bı kadınmıs cok konusmuomus. arkadasm hamılelıgnde 4-5 kere gıttı toplam ama sız bılırsnz yınede eger pınpırıklı bırıysenız sevılay hanmda yapamazsnz rahat bı yapınz olması lazm
Flora34 Evet bende takipteyim. Durayım burda. Özel hastaneye geçmek istiyorum. Bilge hastanesinde doğum 1800 diye duydum. Adatıpta 2500. Ama bilge hastanesinde doğum yapan bi tanıdığım yok. Tavsiye almak lazım birilerinden
TayMer Bende doktor tavsiyesi bekliyorum kizlar iş nedeniyle doğudayız suan oraya gelicem doğum için ama hiç bir bilgim yok doktor için
AlininAysesii TayMer Ben de aynı durumdayım, eşim egm mensubu. Sen kaçıncı haftada gideceksin Sakarya’ya?
SelimsMom Merhabalar, ben Sevilay Hanımdan çok memnunum. Az öz konuşur yeri gelir güler espri de yapar. Demir hapı da verdi d vitamini de verdi. Ama mesela folik asiti benim tercihime bıraktı çünkü fazlaliginin çocukta anormalilere sebep olduğuyla ilgili araştırmalar var. Sık kontrole çağırmiyor çünkü gerek görmüyor bende görmüyorum. Avrupa'da da sık ultrason onermiyorlar belirli haftalarda bakılıyorsunuz. Tabi eğer pimpirikli bir insansaniz memnun kalmazsiniz bu durumlardan. Benim için en önemlisi de eğer anne ve bebekte GERÇEKTEN sıkıntılı bi durum yoksa sezeryan yapmıyor, vajinal doğumlar için elinden geleni yapıyor.