Sadece kahvaltıda ekmek yiyorum, yemekleri ekmeksiz yemeğe gayret ediyorum fazla kilo almamak için fakat yediğim halde doyma hissi gelmiyor. Sürekli midem kazınıyor ne yersem yeyim midemden açlık hissi gitmiyor hatta gurulduyor 🤦🏻♀️ Benim gibi olan var mı? Önerileriniz neler?