Naz22n oğlumda kavanoz kavanoz Nutella bitirdim kaşık kaşık yiyodum öyle canım istiyordu bi sıkıntı olmadı yani şükür 😂 şimdi hamileyim kızım olacak yine yiyorum çikolataları kilo problemim ya da başka bi problemim yok çok şükür oyuzden canım ne isterse yiyorum hamilelik bu sonuçta her zaman olmuyor 😂😂