Ozizi54
Merhabalar 3. Gun once 2. Ye gebe oldugumu ogrendim... aslında istenilen bir gebelikti ilk kızımdan sonra hic korunmamıstım 16 ay olmadı simdi dogdugunda arlarında tam 23 ay olmuş olucak calışan aralarında az yas farklı olan anneler tecrubelerinizi paylasabilirmisiniz?? Aslında sanirim biraz destege ihtiyacım var...