Gamzeli_anne_ Bugün ki randevuları gittim ama bebeğin suyu çok fazlaymış kilosu 1160 şeker yükleme testi istedi böyle bişeyle karısalasanlar fikir verebilir mi fazla olunca noluyor napılması gerek
zynpknt Gamzeli_anne_ şekeriniz çok yüksekse insülin başlarlar önce diyetle kontrol altına almaya çalışırlar 24-26 arası yapılıyor normalde beklemeden yaptırın önlem alırsınız ona göre
Merve-metin Gamzeli_anne_ canım benim 22.haftanda dr suyun fazla dedi karbonhidratı keseceksin dedi ekmek,hamur işi,tatlı şekerli meyveler vs yemedim 26.haftada suyum normale dönmüştü karbonhidrata dikkat ettiğinde normale döner dikkat etmezsen eğer erken doğuma kadar yolu var dedi dr bana
gizzzy35 Gamzeli_anne_ Benimde 22 haftalıktan beri suyum fazla şuan 26 haftalık hamileyim şeker yükleme yapıldı çıkmadı. Bakalım bu hafta sonu tekrar gideceğim kontrolüm var. Karbonhidrat tamamen kestim. Ekmek yemiyorum, makarna, pirinç vs tüketmiyorum. Ama bu sabah gözleme gömdüm mesela hemen ölçüm yaptım yükselmiş
Gamzeli_anne_ zynpknt 3 gün diyet uygulayıp gidip yaptırıcam aşırı stres sıkıntı yaptım ya ilk oğlumda hıc böyle olmamıştı
Gamzeli_anne_ Merve-metin banada diyet verdi perşembe şeker yükleme testi yaptırıcam ama çok stres sıkıntı yaptım ya ilk gebelıgımde böyle bısey yasamadım
babyloving Gamzeli_anne_ benim de 24ten beri suyum fazla yarın kontrolüm var merak ediyorum iki haftadır diyet yapıyorum çünkü etki etmediyse insülin başlanacak
zynpknt Gamzeli_anne_ stres yapmayın stres şekeri aşırı etkiliyor bişey olmaz inşallah en kötü insülin başlarlar onun da bebeğe bir zararı yok
Merve-metin Gamzeli_anne_ hiç stres yapma canım karbonhidratı çok tükettiğinde oluyor o benim normale dönmüştü çünkü
ceyblog babyloving merhaba sonuç ne oldu şuan kaç haftalıksiniz sıkıntı devam ediyor mu inşallah geçmiştir
Gamzeli_anne_ Merve-metin neler tüketmek gerek fazla bilgim yok siz neler tukettınız nelerı tuketmedınız?
Merve-metin Gamzeli_anne_ ekmek,hamur işi tatlı şekerli meyveler abur cubur dışında istediğinizi yiyebilirsiniz bol su için,protein yiyin,sebze yemekleri yiyin et,tavuk ağırlıklı beslenin ayva,elma yiyebilirsiniz meyve olarakta şeker yok onlarda çünkü
babyloving Gamzeli_anne_ karbonhidrat şeker hiçbir şey meyve de sadece ekşi elma ve ayva yiyebiliyorum diyetisyene gittim zaten patates pirinç kısacası her şey yasak bugün kontrolüm var bende merak ediyorum suyum düzeldi mi diye
Gamzeli_anne_ babyloving ay aç kalcaz desene canım öyle tatlı istiyor ki ya benım aclık şekerime baktılar düşük çıktı o yüzden hep yanımda sekerle gezıyorum tatlı bısey yemezsem bayılıyorum aclık şekeri düşünce ya perşembe detaylı konuşucam doktorla
Gamzeli_anne_ babyloving oranını söylemedi ama fazla dedi dırek diyet dedı bıde şeker yükleme testı ıstedı perşembe gidip verıcem
babyloving Gamzeli_anne_ anladım inşallah düzelir dikkat edin az kalmışken benimde canım sürekli bişi istiyor zorlanıyorum ama su artarsa daha tehlikeli