Noluyoya benimde bu haftalardayken 130,140,150 lere çıkıyordu nabız doktorum kardiliojıye yönlerde EKG ve ultrasonla kalbime bakıldı herhangi bir sıkıntı çıkmadı şuan 33+2 yım nabzım hala 110,120 aralığında doktorum tansiyonunla birlikte ikisi yüksek olursa sıkıntı olur dedi ama çok şükür tansiyonum iyi sürekli takip ediyorum