Znt bu ikinci gebeliğim Şuan 32+4 benim bebeğimde iki hafta önde, ilk gebeliğimde de oğlum hep iki hafta öndeydi en son 37+1de 39gözüküyordu normal doğum zor olur diye çatı muayenesi sırasında doktor doğum başlasın diye uyardı 37+4 de 3300kg 51 cm olarak doğdu oğlum belki uyarmasa 39haftayı beklesek 41haftakık bebek gibi 4kg filan doğabilirdi😅 bu ikinci planlı sezeryan olacak 38-39arası alıyorum diyordu en son ama bekletirmi o kadar bakalım