Grimsi Kızlar merhaba 5-6 ay öncesinde 10 haftalık bebeğimin kalbi durmuştu pıhtılaşma bozukluğu çıktı şimdi yine gebe olduğumu öğrendim hematoloji doktoru öğrenir öğrenmez iğneye baslaman gerekiyor demişti Sizler ne zaman başladınız iğneye Benim gebeliklerim hep kanamalı geçiyor yine kanama olursa ne olacak iğneyi kesiyor mu o durumda acaba
E6366 Grimsi merhaba 2 kaybım var kalp durmasından şuan 3. gebeliğimde keseyi görür görmez başladı iğneye ve corasprinde başladı benimde kanamalı oldu diğerleri şuan ki gebeliğimde elhamdülillah hiç olmadı
erikarpuz Grimsi ben de iki kere kürtaj olmuştum pıhtılaşma yatkınlığı çıktı sadece iğne kullanıyordum kanamalarım olunca iğneyi bıraktım
mrp2023 Grimsi gebeliği öğrenir öğrenmez kullanmaya başlanıyor, ben tüp bebekle hamileyim o sebeple transferler beraber başladım, kanama olursa doktorunuz ayarlıyor onu coraspini kesip iğneyi kesmeyen var veya ikisinide kesen var
Tutuuu Grimsi merhaba benimde 4 ay önce kaybım oldu. Şimdi 8 haftalık hamileyim. 7 haftasından sancılarım olmuştu. Doktor yine kan pıhtışmasıyla ilgili olduğunu söyledi. Hem kan sulandırıcı tablet hem göbek iynesi hemde yaglı yan iynesi yazdı. Sancılar hafifledi diyebilerim. Sizde doktorunuz ne söylediyse yapmaya çalışın🙏🏻 iyi gelecektir
Grimsi E6366 ayy maşallah şuan en çok bundan tedirgin oluyorum kaç haftalık oldunuz progestan da vermiştir size yatıyor musunuz peki sürekli nasıl ilerliyor 🙂
Grimsi erikarpuz kanama bitince yine başlatacak mi peki doktor benim ara vermeden kullanmam gerekiyor sanırım 3 genimde var çünkü
E6366 Grimsi 16. Haftaya kadar progestan kullandım 2 kere fitil şeklinde şuan 32. Haftamdayım hala işe gidiyorum hiç yatmadım canım
Tutuuu Grimsi ve evet bana en az iki hafta sürekli değilde çoğunlukla yatakta olmam söylendi ağır bi şey kaldırmıyorum,uzanıklı ve ya oturaklıyım. Ve her akşam progesteron kullanıyorum
mrp2023 Grimsi kanama kesin olacak diye bişey yok, benimde 3 genimde heterozigot var 0.6 oksapar ve coraspin kullanıyorum kanama olmadı cok sükür
erikarpuz Grimsi bende 2 gende heterozigot vardı yarın detaylı ultrasona gireceğim 12+2 oluyor orda kan akımına bakınca karar verecekmiş kanamam tamamen bitti çok şükür
Irem5858 Canım benimde kaybım vardı kan pıhtılaşma yatkınlığı varmış yeniden hamile kalınca çok şükür öğrenir öğrenmez hem ipneye başladım hemde coraspine ilk haftalarda bide 10. Haftada lekelenmem oldu ama kesmedik şuan sıkıntı yok çok şükür ilk bebeğinmi
Grimsi Irem5858 ya maşallah ne güzel yok bu benim 3. Gebeliğim Bı erken doğumum var bı de kalbi durdu bu da 3.olacak
Grimsi mrp2023 anladım bende hemen yarına randevu aldım henüz beta takibi bile yapmadan gecikmeyeyim o zaman ignelere
Grimsi mrp2023 bu benim 3.gebeligim olacak diğer ikisinde de kanamam oluyordu o yüzden korkuyorum bı de onlarda kullanmamıştım kan sulandirici şimdi yine olursa diye tedirginim
erikarpuz Grimsi çok teşekkür ederim inşallah sizin için de her şey yolunda olur her gebelik farklıymış ben üçüncü gebeliğimin sağlıklı olacağını sadece kan sulandırıcı vesilesiyle olur sanıyordum hiç öyle olmadı
Grimsi Irem5858 estağfurullah canim evet var çok şükür bi evladım çok minik doğdu prematüre olarak ama Allah bize bağışladı onu 2.yi karnımda kaybettik inşallah bunu sağlıkla kucağımiza almak nasip olsun
Irem5858 Grimsi amin canım doktorun kullanmanmanı önerirse kullan bende kullanıyorum lekelenme vs olduğunda hatta içeride kanama alanı olduğundafa bırakmadık dinlenerek geçiriyorum
Grimsi E6366 ayy maşallah çok iyi ben korkumdan ücretsiz izne ayrılacağım diğer gebeliklerim çok sıkıntılı geçti o yüzden hiç riske atmak istemiyorum
Irem5858 Grimsi tabi kuzum sağlığı için doktorunuzada güveniyorsanız birde her gebelik farklı diğerlerinde oldu diye bunda olavak diye birşey yok sadece dinlenmek önemli