Kızlar selam,
Herseyi yeni yeni ögreniyorum, normal şartlarda yumurtlama takibini takvimden takip ediyodum çevrem yüzünden ovülasyon testi aldım. Takvime göre uygulamada dün yumurtlama günüydü, ama eşim olmadıgı icin degerlendiremedik.
Vücudumdan anlamaya calısıyorum ( gene çevrenin dediklerine göre) kötü idrar kokusu, koyu renk idrar, koku hassasiyeti, mukuslu akıntı.. bunların hepsi dün ve bugun var ancak ovülasyon testi aldım ecAneden iki gündür yapıyorum ikiside tek çizgi. 5 dkdan sonra bakmıyorum öyle yazıyor. İyice kafam karıştı, gerçekten gebe kalan arkadaşlara soruyorum.
Nasıl değerlendirdiniz ne öneriyosunuz?
Dogru günleri değerlendirmeyi calısıyorum, regl sonrası hangi günlere bakıcaz
Biri aydınlatabilir mi sevabına??