yuzirneym Arkadaşlar 33 e girdim. Karnım çok ağrıyo, yani nasıl desem bi ağrım sancım var. Yürüyemiyorum, karnımı taşıyamıyor gibiyim. Neden oluyor bu, sizlerde durum nasıl?
Glcnguvendi Bende de oldu karnım sertleşti ama dinlendim bazende yürüdüm geçti muhtemelen yalancı sancılarımız başladı kızlar bu hafta doktor randevum var bende soracağım bunu geceleri özellikle çok oluyor 🥹
Glcnguvendi yuzirneym Bende öyle ya gerçekten 34. Haftamdayım ama artık gelsin istiyorum sağlıklı olsunlar da biz bir şekilde atlatıyoruz gerçekten 🥹🥹