Canım çatlaman geçtiyse neden halen ovulasyon testi yapıyorsun ki anlamadım? Adete az kalınca da idrarda lh yükseliyormuş hatta kanda beta bile <5 seviyesinde çıkıyor. Doktorum söyledi ve bizzat kendim de yaşadım. Belki ovulasyon testleri o yüzden pik çıkarıyordur