Merhabalar 8 aylık bebeğimi pusetine koymustum bende yemek yapıyordum ama kemerini takmamışım birden yüz üstü pusetten öne doğru düştü ve çok ağladı daha önce de düşmüştü ama Rabbime şükürler olsun bisey olmadı şimdi susturdum burnunda hafif kan vardı ama öyle çok değil başka da yoktu ve gelmedi de çok şükür suan iyi bisey olmaz değil mi çok tedirgin oluyorum 🥹 Rabbim çocuklarımızı korusun onları bize bizleri onlara bağışlasın inşallah 🤲🏻