Atnc beni 2veye 3 gün tutmuşlardı oda acil olarak olduğumdan. Nabız düşüklüğüm olduğundan dolayı lokal anestezide nabzın düştü tansiyonum 7lere falan düştü o yüzden normalde akşamı taburcu ediyolar korkulacak bir işlem değil sağlıcakla zamanında al bebişini inşallah kucağına