Devranmom Sancım çıktı yatıralım dediler ama benim kızım var diye yatış yapmadım eve geldim yarın yine gitcem suyum sınırda dedi biraz fazlaymış böyle olan var mı çok korkuyorum
mlkkk Devranmom şekerine baktırmışmıydın ? Şekerden dolayı suyun artmış olabilir su artınca da rahim bebek büyüdü doğum zamanı geldi gibi algılayıp erken doğuma sebep veriyor malesef Şuan yapılacak sancını durdurmak ve suyunu azaltmak keşke hastanede kalsaydınız çok geçmiş olsun
Ebruaslan-21 Canım bende 33 haftalığım sancım başladı gittim 3 gün kaldım hastanede dün taburcu oldum , hafif kaşık ve bel ağrısı çekiyorum . Çok dikkat et ayakta çok kalmamaya özen göster sancın çoğalırsa mutlaka git Devranmom
Fi557 Devranmom bende 30 haftalıkken kontrole gittim suyun fazla bebek ileri dedi şekerime baktı yokmuş basmada bişey yapmadı 1 ay sonra gel dedi kasılmalarım çok oluyor yarın kontrol var bakalım ne diyecek 34.5 olduk
Znt Keşke yatsaydın ilaç tedavisi başlatıp sancıyı düşürüyorlar benimde 32.hafta da çıktı sancım 3 gün yatışım oldu ilaçla kontrol altına aldılar
Ebruaslan-21 Devranmom bende hissetmiyordum ama nst de hep sancı çıkıyordu , inşallah sizde birşey olmaz
Ebruaslan-21 Devranmom şuan 34 haftalık daha iyi hissediyorum ama arada kasık ve bel ağrım oluyor çok ayakta kalmamaya çalışıyorum
Ceylannn36 Bende 32 haftalığım bugün kontrole gittiğimde suyunum fazla olduğunu diyet yapmam gerektiğini söyledi doktorun nstde sancım çıkmadı ama bebek karnımda çok haraketli ve rahmime vuruyor acitiyor acaba sancısımi var