Badem0625 Anneler merhaba, benim çok fazla beyazım var 22+3 deyim doktora sordum boyatabilirsin organik boya ile dedi ama yinede korkuyorum var mı aranızda hamilelikte saçını boyatan
monica50 Badem0625 ben saçlarımı kızıl kullanıyorum genetik çok fazla beyazım da var o yüzden sık sık dip boya yaparım normalde. hamileliğimde 12. haftayı bitirince başladım 2-2 buçuk ayda bir rossmanın organik boyasıyla dip boya yapıyorum. doktorum etkileme oranı çok çok düşük kesin kanıtlanmış bir zararı da yok dedi açıkçası içim rahat kendimi bakımsız kötü hissetmek istemiyorum
bhtrolcay Badem0625 Bende o haftalarda boyamıştım kendim. Organik kokusuz boya ile diplere değdirmeden çok fazla bekletmeden sadece bikere boyadım. Bişeyde olmadı çok şükür
Badem0625 monica50 evet bende çalışan biriyim birde beyazlar çok olunca insan kendini daha kötü hissediyor bana cesaret verdiniz sağolun
monica50 Badem0625 rica ederim, beyazlar çıkmaya başlayınca mara markasının saç maskarasını alıyorum açık kahve renginde, onunla beyazları boyuyorum duştan duşa idare ediyor dip boya yapana kadar