Drsnbyfatma ahh canım benimde çok korktuğum bir konu bu,ikiz bekliyorum ve ierken doğum ve küvez ihtimalimiz var,arkadaşımında başına geldiğinden doktoruma ilk sorduğum bu oldu,özele gidiyorum ve özel hastanede doğum yapacağım Allaha Şükür doğum yapacağım hastanede yoğun bakım küvöz ünitesi vs varmış,keşke doktorunda söyleseydi dediğin gibi o kadar para veriyorsun,yarın zaten devlet Hastanesine gidecekmişsin sonuçta girişin kontrolün vs yapılacak,ben olsam 10günde bir kontrolede giderdim devlete her ihtimali düşünmek zorundayız mecburen,canını sıkma yarın işin gücün denk gelsin