Merhaba arkadaşlar . İki düşük geçmişim var bugün doktora gittiğinde gebeligimin sat tarihine gore 6+6 olması gerekirken 5+2yle uyumlu gördü doktr riskli gebelik statüsüne giriyorum fakat kese var ama bebeği göremedim dedi diğer dusuklerimdede 8haftaya kadar gozukmemisti ve düşük yaptım . Düşük yapıp daha sonradan kalp atışı duyan oldumu hiç kendimi çok tedirgin hissediyorum. Siz kalp atışlarını kaçıncı haftada duymustunuz