icmimaranne Geçen ay neredeyse herkes gecikti hamileyim sandı ama olmadı. Bu ayda herkes grip 🤧 inşallah en kısa zamanda hepimiz pozitif görürüz 😍🩷
yesildeniz_ icmimaranne geçen ay bence herkes ramazandan dolayı düzensizlik yaşadı. Aç kalmak hormonları etkiliyor demek ki
AdaKaranfili icmimaranne ahaha bende de ates oldu. Bogaz agrisi falan oldu ilac aldim kac gun. 😂 Ben istemem ya aslinda. Allah isteyene versin🤲 korunmadim catlatma gunu hamile kalma ihtimalim yuksek bu arada
AdaKaranfili yesildeniz_ dogru. Bende bazen bir kac hafta az yemek yediyim gunlerde gecikme ola biliyordu bir iki gun. Adetin miktari da cok olmuyordu cabuk bitiyordu lekelenme gibi devam ediyordu