sabah bebeğimi görmeye gitmistim hee sey normaldi cumartesinden beri pembe sulu akıntım vardı bu sabah ultrason da bile hersey çok normaldi öğleden sonra evde birden suyum geldi tutamadım şimdi hastaneye geldim bebeğin suyu komple bitmis ama kalbi atıyo dediler başına böyle bisey gelen duyan var mı? şu kendiliğinden yenilenebiliyomuş ama cok nadir dediler cümkü hic kalmamış ya kalbi kemdi kendine durucak yada cok kanaman başlarsa kürtaj olcaksın dediler😢