Basakgunay ben epidural ile Doğum yaptım acaip iyi bir şey kim bulmuşsa Allah razı olsun 😊 4 cm açıklıktan sonra belden yaptılar ve iğneyi hiç hissetmedim. Açılmaya da kesinlikle faydası var çünkü yaptıktan 1 saat sonra açılmam 8cm olmuştu. 😊bel ağrısı oluyor dediler bugün 37 günlük olduk ama hiç bel ağrım olmadı