Kızlar 3 hafta önce 31+0 da bebeğim için 3 hafta önde 35 haftayla uyumlu demişlerdi. Bugün doktora gittim şehir hastanesi malum farklı doktor baktı öyle böyle ilgisiz şuan 33+6 da yine 35 hafta ile uyumlu dedi hu durumda hiç kilo almamış oluyor kilosunu sordum ölçemedim dedi. Ee hocam üç haftadır aynı haftada diyorum 2 haft sonra bakalım diyor normalde ayda bir bakarız diyor hayır olmuşum 34 haftalık bir ay sonrası doğururum belki ne alakasız doktor anlamadım. Ne diyorsunuz haftasının aynı olması normal mi