nurmltli61 Kızlar doğuma giriyorum dua edin kolaylıkla doğurayım biraz stres oldum sezeryan olacak🥲🥲🥲
Zge12 nurmltli61 canım Rabbim yardımcın olsun sağlıcakla bebeğini kucaklamak nasip olsun. Kısa sürede toparlanırsın İnşallah 🤲🏻❤️😘
Selim_Alparslan nurmltli61 olma canım hemencecik geçecek merak etme 😊 kucağınıza aldığınızı hayal edin Cook güzel bir duygu 🥰🌸🥹
Zarifbblog nurmltli61 gözün aydın hayırlı olsun😍 inşallah tez vakitte toparlanırsın yeni hayatında başarılar canım🩷
nurmltli61 Kmsleyll hayır bence değil🥰ameliyattan sonraki süreç zor tabi ama kendine geldikten sonra yavaş yavaş yürüyünce hemen toparlanıyor insan tabi kişiden kişiye göre değişir
highlighter1010 Neden ağrınız var spinal sezeryan mi oldunuz? Çok geçmiş olsun ve hayırlı olsun bu arada
nurmltli61 highlighter1010 su azlığımız vardı 37+3 ken doğuma alındık sezeryan tam uyuttular doktor öyle uygun gördü 🌸