Beklentiniz çok fazla bence,bazılarının kayınvalidesi altını geç bir zıbın bile almıyor kuruş harcamıyor sizinki künye alcakmış daha ne olsun yani altın zaten çok pahalı bir başına doğumdan sonrada elbet bişiler alıcaktır torununa bu kadar karamsar ve beklentili olmayın lütfen ya alsalar dert almasalar ayrı dert napsın bu kayınvalideler.