Meri94 Kızlar ilk bebegıme hamıleyım. Evim kira oda yapmayı dusunmuyorum buyuyene kadar. Bir beşik alıcam küçük bambu olanlardan birde Yanına portatif kullanabılecegım Yatak odasında olabilcek ne önerirsiniz acaba park yataklar uygun oluyormu kullanan varmı
Elizveannesi Meri94 şartlarını hiç zorlama bence. Anne yanı beşik ve park yatak al. Zaten Bi bambu yatak fiyatına 2sini birden almış olursun.. 2side güzel ve çok kullanışlı.. Anne yanını 4,5 ay, park yatağı da en az 3 yaşına kadar kullanırsın..
Popmum Ben de oda yapmadım ahşap sallanan tüllü beşik aldım, bir de oraya buraya taşıması kolay oluyor kurulumu basit ileride içinde oynar diye park yatak aldım. Sadece bezini malzemelerini koyacak küçük bir dolabınız yoksa temin etmenizi tavsiye ederim ucuz yollardan
Meri94 Popmum bende bu sekılde dusunuyorum park yatak uygun oluyomu diye merak ettim sadece . Sagolun