Ben kontrollerimi de devlet hastanesinde yapıyorum , Allah nasip ederse doğumumu da devlet hastanesinde düşünüyorum. Olduğum ilçede özel hastane yok ama devletteki doktorlar iyi ilgileniyorlar. Ebeyle de konuştuk baya bilgi verdi o da saolsun, herhangi bir aksilikte doktorlarımızı arıyoruz gerekirse gelirler dedi. Yani aynı muameleyi özel hastanede yapıyor devlette , o yüzden o kadar para vermeye gerek yok diye düşünüyorum. Bi arkadaşım da hatta kontrollerini özel hastanede yapıyor , doğum içinde devlet hastanesini düşünüyor . Tercih meselesi