İki sezeryan yaptim ,sezeryandan çıkınca doktorum izin verildiğinde sade nescafe icmistim, doktorun izin veriyorsa dogum korsesi kullan, ozellikle eve gelirken arabada karnin cok sarsılmiyor dikislerin acimiyor.korseye izin vermezse şalla sarabilirsin karnını,hemen sütun gelmezse gerilme, eve gidince sıcak duş al gelir, ilk ayaga kaldirdiklarinda yere degil karsiya bak ve bol bol yürü :) bebegin tadini cikar hic birseyi dert etme 🤗