2 yıllık evliyim çocuğum olmuyor bu ay çatlatma iğnesi vurdurdum çok ümitliydim gögslerimde ağrı ve kraplarım vardı adetime 3 gün kaldı dayanmadım test yaptım negatif çok üzüldüm . Sonradan değişme ihtimali yok biliyorum ama yinede sormak istedim sonradan bu sonuç değişir mi anne olmak istiyorum:(((