Bbet flease yatış yapıyorlar mı eşya falan ne gerekiyor hemen taburcu ediyolarmı 🥹 9+4 kalp atışını hiç duymadım doktor cuma gel yine yoksa kürtaj yapıcaz dedi 😢
Meral_63 Betars bizim burda 6 bin tl ama doktorum çok iyi biriyi di Allah razı olsun ondan acıma falan yoktu kürtaj dan sonra evi temizledim oda kafam dağılsın diye 🥹
Egemom07 Betars 15 haftalık anomali sebebi ile geçen yıl oldum. Canlı gebelik olduğu için özeller kabul etmiyor mecbur eğitim araştırmada oldum kesinlikle uyutma vs yoktu normal doğum sonrası kürtaj yapıldı çok zorlu bir süreçti psikolojik açıdan daha kötüydü. 17 gün kanamam oldu sonra normal zamanda regl oldum. Anestezi li olup olmadığını teyit edin.
Melimone Betars benim 16 haftalıkti kalbi durmuştu. İlaçla sancı verdiler bildiğin doğum yaptım büyük olduğu için düşünen gerekiyomus. Düştükten sonra kürtaja aldılar temizlemek icin. Anesteziyle olduğundan bişey hissetmiyosun. Hiç ağrım siizm olmadı ama iki gün sonra baya gaz sancısı gibi sancım oldu bir iki gün. Lekelenmem bir ay sürdü 35. Gundede adet oldum. Korkacak bişey yok Rabbim gücünü veriyor
User999003 Betars ben iki defa kürtaj oldum biri Türkiye’de biri Amerika Türkiye’deki devlet hastanesinde narkoz vermemişti o acıyı tarif edemem çok kötüydü sonrasında bi kaç gün kanamam olmuştu ama Amerika’da anestezi verdiler ve hiç bir şey hissetmedim sadece uyanınca biraz başım ağrımıştı o da normal kanamam olmadı bunda
Zeyyas Betars ben cuma günü kürtaj oldum. Öksürük ve grip olduğum için doktor tam bayılmanın riskli olabileceğini ve yoğun bakıma kaldırılma ihtimalim olduğunu söyledi bn baya hasta gttm ama. Nyse belden uyuşturdular şükür acı ağrı asla hissetmedim saat 13de grdim 13 36da odadaym. 7de de yemek yedim yürüdüm. Doktor gazımı atmadan çıkmamamı söyledi sonra herşey gecti saat 20.45 gibi evimdeydim 1 antibiyotik 1 ağrı kesici yazmış . İlk kürtaj dada komple baymışlardı ondada ağrım acım yoktu.
flease Bbet kürtajdan 2 saat sonra çıktım hastaneden, yatış olmadı sadece idrara çıkmamı beklediler. Ben yedek iç çamaşırı ve ped aldım yanıma sadece, iyi ki almışım çıkışta onları kullandım.
Ayselcnt Betars önce dil altı veriliyor.. ama benim ona rağmen kanamam olmamıştı.. sonra kürtaja aldılar.. uyuma uyanma toplam yarım saat sürdü.. raporda işlemin 4 dakika sürdüğü yazıyordu.. 2 saatte gözetim altında kalıp çıkıyorsunuz.. 1 haftaya kadar da bütün ağrılar geçiyor şükür.. ama doktorun verdiği antibiyotiği falan düzgün kullanın.. insan daha önce yaşamadığı için çok korkuyor.. ben çok korkmuştum..ama hiçte korktuğum gibi olmadı.. tabi yinede Allah kimseye yaşatmasın.. psikolojisi kötü..
Ayselcnt Bbet Allah bağışlasın benim bir evladım var.. onunla teselli oldum.. yoksa insan zorlanıyor.. şimdi olsaydı şu kadar hafta falan olacaktı diyip ağlıyordum.. eşim destek oldu falan.. hayırlı olan buymuş dedik.. kürtajdan sonra hemen bebek istemedim.. hazır hissetmiyordum kendimi ama 2 buçuk ay sonra hiç beklemediğim bir anda tekrar hamile olduğumu öğrendim.. gerçekten sürpriz oldu.. şimdi 29. Haftadayız bir sorun görünmüyor şükür..
Busss12 2 kere kürtaj oldum ilkinde bebeğimin kalbi durmuştu anesteziyle oldum 10 dakika bile sürmedi işlem. İşlem bittikten sonra maksimum yarım saatte anestezi etkisi geçiyor. Taburcu ediliyor. Sonrasındada 1 hafta kanama ve adet sancısı gibi ağrılar oluyor. Fiziki olarak kaldırmak kolay fakat psikolojik olarak tabiki zor. 2. Kürtajımdada boş gebelik oldu. Doktorum anestezisiz yapmayı önerdi. Kabul ettim. Evet gerçekten ağrılı oluyor ama işlem kısa sürdüğü için acı eşiğimde yüksek olduğu için işlem biter bitmez giyindim ve evime gittim. Sonraki süreç yine aynıydı tabi.
Zeyyyyy555 Betars Betars çıkınca bi yarım saat falan karın ağrısı oluyor sonra normal hayatına donuyorsun bir hafta falan kanama oluyor anestezi altında yapıldığı için sorun olmuyor