Tubita Bsrraaa61 önerme demeyelim de gittiklerimi söyleyeyim devlette Gülçin hanıma gitmiştim memnun kalmadım, Trakya Özelde’de Yasemin Reyhancan ve Asuman İnal’a gittim ikisi de iyi idi ama asuman inal daha iyi idi 🌸