38+6’da gece saat 2 gibi uyurken aniden bir bardak kadar suyumun gelmesiyle başladı her şey. İlk önce uyku sersemliği ile altıma yaptım sandım fakat hamileliğim boyunca mesanemde inanılmaz baskı olmasına rağmen hiç böyle bir şey yaşamadığımı hatırlayınca ve on dakika sonra tekrar aynısı olunca suyumun geldiğini anladım. İçine doğmuş gibi eşimi uyku tutmamıştı hemen ona haber verdim ve duşa koştum. Hazırlanıp hastaneye gittik. Gece 3 gibi nöbetçi doktor tarafından muayene edildim ve 1 cm açılmam olduğu, bebekte hiçbir sıkıntı olmadığı söylendi. Yatışım yapıldıktan sonra beklemeye başladım ama neredeyse hiç sancım yoktu. Arada çok küçük kasılmalar dışında hiçbir şey hissetmiyordum ve bu arada suyum gelmeye devam ediyordu, ne bitmez suymuş diyordum. Ebe beni muayene ettiğinde kesenin tam açılmamış olduğunu söyledi ve keseyi tam açtı inanılmaz bir su akışı oldu o kocaman karın küçücük kaldı resmen :) saat 9 olduğunda kendi doktorum geldi o da muayene etti ve suyum tamamen bittiği için bebeğin 12 saat içinde doğması gerektiğini yoksa enfeksiyon riskinin olduğunu söyledi bu yüzden suni sancı verdiler (kendi sancım hala yok denecek kadar azdı). Suni sancı çok zor arkadaşlar en düşük seviyede bile çok ağrım oldu. Sıkıntı şu ki bana kasılma geldikçe bebeğimin kalp atışları düşüyordu, kasılma geçince düzeliyordu (meğer kordon dolanmış). Bu şekilde birkaç saat suni sancı denedik ama bebeğim suni sancıyı kaldıramadığı için doktorum sezaryen kararı aldı. Sezaryen kararı ile inanılmaz rahatladığımı inkar edemem çünkü çok çok ağrım vardı ve bebeğim için çok endişeleniyordum. Hemen beni hazırladılar, ameliyathaneye indirdiler ve spinal anestezi uygulandı çok şükür bebeğimi sağ salim kucağıma aldım. Ameliyat inanılmaz rahattı sonrasında da çok büyük bir sıkıntı çekmedim. 2 gece hastanede kaldıktan sonra taburcu oldum. Ben iyi ki sezaryen olmuşum diyorum. Normal doğumu hamileliğimin başından beri elbette çok istedim. Doktorum da normal doğuma uygun olduğumu söylüyordu ama sancı çekerken çok korktum. Belki kendi sancım olsaydı suni sancıya gerek olmasaydı normal doğum yapabilirdim ama bebeğim böyle gelmek istedi :) Naçizane önerim doğumu çok kafaya takmamanız ve rahat olmanız çünkü normal doğum diye tutturup sonra ameliyathanede de bulabiliyor insan kendini ya da tam tersi 🤷♀️ Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin, sorunuz olursa da cevaplarım elbette