huysuzbalik Arkadaşlar merhaba 😊 8 haftalık olduk. Bulantım son iki haftadır var ama kusmuyorum. Normal mi bilemedim? Bulantıyı bastırmak için neler yapmalıyım? Önerilerinizi alabilir miyim?
Pinkyy huysuzbalik ben kutuyla çubuk kraker 🥨 almıştım evin her yerinde vardı yatağa bile koymak zorunda kaldım,yiyemediğimde kusuyordum bide ben,geçicek ama hep bunu söylüyordum..