Daha çok yeniyiz test yaptım pozitif çıktı ama daha doktora gitmedim randevu aldım ama biraz daha zaman geçsin diye bekliyorum adet de olmadım beklediğim bir gebelikti 3. Gebeliğim ama diğerlerinde bu denli ağrım oldu mu hatırlamıyorum bile dün geve sabaha kadar ara ara ağrıdı bugün de ağrım var. Benim gibi kasık ağrısı olan var mı 4+4 üz bu arada 🙏🏼