Bu arada bende şiddetli kulak ağrısı çekmiştim. Can çekişmiştim resmen hiç bi ağrı kesici kesmedi. En son ağlaya ağlaya dolorex içmiştim şıp diye kesmişti ama doktor 3 saat emzirme sağ dök demişti direkt süte geçiyormuş. Çok çaresiz kalır kullanırsanız emzirmeye ara verin bi süre