Ben ikili test yaptırdım üçlü dörtlü yaptırmadım
Ense kalınlığına doktor ne kadar baksa da ultrasonda tam çıkmıyor ikili test temiz çıkınca diğerlerine gerek duymadık biz üçlü ve dörtlü testi yaptırmak istemiyorum diye imza attım çünkü bi sorun olursa hastane ve doktor mesüliyet kabul etmiyor çok şükür hiçbir sorunumuz olmadı çarşamba günü sezeryan olucam bence ikili testi yaptırın önemli ende kalınlığına burun kısalığına kısacası özrü var mı diye bakıyorlar bence yaptırmalısınız